maandag 9 februari 2009

Short message to the Dutch Pink Cat Studio Fans

Hallo Nederlandse bezoekers aan mijn blogje,


Mocht je net zo enthousiast zijn als ik over Pink Cat Studio stempels maar de stap te groot vinden om ze direct bij Pink Cat Studio in Canada te bestellen (ik heb daar zelf overigens perfecte ervaringen mee) dan heb ik een winkel in Nederland voor jullie die ook Pink Cat Studio stempels verkoopt: Stamping Corner. De aardige eigenaresse Helma nam onlangs contact met mij op met de vraag of ze mijn kaarten als voorbeeld mocht gebruiken voor haar winkel. Ik was blij verrast te horen dat de PCS stempels inmiddels ook rechtstreeks in ons kikkerlandje te krijgen zijn en ze verkoopt ook andere stempelmerken waaronder Magnolia dus zeker het brengen van een bezoekje waard lijkt mij!! Altijd leuk om weer een nieuwe stempelwinkel te leren kennen toch!!!


xxx
Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten